Skip to content

arborele.ro

Conectează-te cu natura

  • Acasa
  • AFACERI
  • CASA ȘI GRĂDINĂ
  • FINANCIAR
  • GASTRONOMIE
  • HORECA
  • MARKETING
  • PE ROȚI
  • PRESTĂRI SERVICII
  • OFERTE
  • SĂNĂTATE
  • SPORT
  • ȘTIRI
  • TURISM
  • Toggle search form

Raport Foundever: Cum pot crește companiile loialitatea față de brand

Posted on By

București, 07.05.2025   Foundever, lider global în managementul serviciilor de client experience (CX), a publicat un nou raport – „The New Customer Care Playbook„ – care analizează factorii care-i ajută pe clienții săi să se diferențieze pe piață în condițiile unei competitivități ridicate și al așteptărilor din ce în ce mai mari din partea consumatorilor.

Foundever subliniază că loialitatea clienților nu mai este câștigată doar prin preț sau calitatea produsului, ci de întreaga experiență oferită de brand. În acest sens, compania evidențiază necesitatea unei strategii de servicii pentru clienți care să aibă centrul atenției asupra oamenilor, să fie proactivă și personalizată.

Cercetarea identifică cinci strategii esențiale pe care companiile ar trebui să le adopte pentru a fideliza consumatorii pe termen lung față de brand:

  1. Personalizare eficientă, pentru un public larg: clienții se așteaptă ca brandurile să îi cunoască și să le ofere experiențe personalizate. Acest lucru presupune utilizarea datelor și a analizelor pentru a înțelege nevoile și preferințele consumatorilor, pentru a adapta comunicarea și ofertele la cerințele lor. Foundever evidențiază importanța implementării tehnologiilor bazate pe inteligență artificială pentru a realiza personalizare la scară largă, fără a pierde componenta umană.
  2. Proactivitate și anticipare:nu este suficient să reacționezi la problemele clienților. Brandurile trebuie să fie proactive și să le anticipeze nevoile, oferind soluții înainte ca problemele să apară. Acest lucru implică monitorizarea interacțiunilor cu clienții, analiza datelor și utilizarea inteligenței predictive pentru a identifica potențiale puncte nevralgice și a oferi asistență proactivă.
  3. Experiență coerentă pe toate canalele:clienții interacționează cu brandurile prin intermediul mai multor canale și au așteptarea ca experiența să fie cât mai facilă și aibă coerență toate canalele. Aceasta presupune o abordare integrată a tuturor canalelor de comunicare (telefon, e-mail, chat, social media etc.), astfel încât clienții să poată schimba canalul fără a pierde contextul interacțiunii.
  4. Agenți autonomi, cu acces la resurse:operatorii din serviciul de relații cu clienții reprezintă imaginea brandului, iar capacitatea lor de a rezolva probleme și de a oferi o experiență pozitivă este esențială pentru fidelizarea clienților. Foundever subliniază că este foarte important ca agenții să beneficieze de instrumentele, pregătirea și autonomia necesare pentru a lua decizii și a rezolva rapid și eficient problemele.
  5. O cultură a companiei orientată spre client:fidelizarea clienților este un proces care începe din interiorul companiei. Este esențial ca organizațiile să dezvolte o cultură centrată pe client, în care toți angajații înțeleg importanța experienței oferite și sunt dedicați furnizării unui serviciu excepțional. Acest lucru presupune încurajarea empatiei, colaborării și inovației în întreaga organizație.

„Este din ce în ce mai dificil pentru companii să se diferențieze și să construiască o relație de conexiune și încredere cu clientul. La Foundever studiem constant cum evoluează nevoile consumatorilor pentru că misiunea noastră principală e să sprijinim companiile în construirea unor relații durabile cu clienții lor, oferind soluții CX inovatoare și personalizate care susțin loialitatea și creșterea”, declară Rui da Silva, Country Leader la Foundever.

Despre Foundever

Foundever® este lider în domeniul customer experience (CX) la nivel internațional. Cu o echipă globală formată din 150.000 de angajați, Foundever oferă cele mai bune servicii de customer experience pentru peste 800 de branduri globale de top, majoritatea branduri din domeniul tehnologiei. Foundever oferă soluții care asigură o experiență inovatoare pentru clienți, susținută de tehnologii unice și expertiză, pentru a răspunde nevoilor operaționale ale partenerilor săi și pentru a oferi o experiență fără sincope în momentele importante.

Foundever își asistă clienții în peste 9 milioane de conversații zilnic, desfășurate în peste 60 de limbi și 45 de țări, combinând eficiența globală și amploarea operațională cu o abordare flexibilă și inovatoare, adaptată diverselor culturi. Această viziune inspirată de fondatorii companiei ajută companiile din diverse industrii să transforme experiența clienților într-una remarcabilă și unică.

Aflați mai multe pe www.foundever.com și conectați-vă cu noi pe LinkedIn, Facebook și Instagram.

ȘTIRI

Navigare în articole

Previous Post: Monitorul de esports care joacă în liga mare: Philips Evnia 25M2N5200U
Next Post:  Românii cu credite – mai pregătiți decât în trecut pentru o eventuală criză financiară

More Related Articles

Moment aniversar: 30 de ani de invatamant economic superior la Ploiesti si 20 de ani de la infiintarea Facultatii de Stiinte Economice ȘTIRI
Vesti bune pentru elevii de 10 si… nu numai! ȘTIRI
Ghid pentru alegerea unui sport potrivit pentru stilul tău de viață ȘTIRI
Lupta pentru play-off-ul eSuperliga continuă la Galați ȘTIRI
Oradea vs Ploiesti: planete, lumi… diferite?!?! ȘTIRI
Global Economic Survey 2023: tendinte in economia globala care vor influenta mediul de afaceri ȘTIRI
  • Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO
  • Secretele preparării mâncărurilor rafinate: Trucuri de la bucătari profesioniști
  • Colete.ro: Gateste si trimite copilului tau dulciurile preferate
  • Patru lucruri de știut înainte să închiriezi un autocar
  • Ghidul mâncărurilor energizante: Rețete pentru a-ți încărca bateriile
  • Ghid practic pentru gestionarea finanțelor personale
  • Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO
  • Ghidul complet pentru optimizarea spațiului de lucru acasă
  • Patru lucruri de știut înainte să închiriezi un autocar
  • Ghidul de bricolaj: Cum să-ți renovezi casa pas cu pas
  • Vara se mănâncă salată, așa că îți trebuie un bol comandat de la Snick Ambalaje
  • Cum să îți protejezi culturile de ploi torențiale și inundații
  • Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz
  • Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz
  • Ghidul complet al agriculturii sustenabile: Cum să crești recolte fără a dăuna mediului
  • Cum să îți îmbunătățești sistemele de depozitare a produselor agricole
  • Peste 10.000 de participanți și 80 de mici producători locali, în a treia ediție a festivalului Suflet de România – VIDEO
  • Când este momentul optim pentru aplicarea tratamentelor împotriva buruienilor
  • Ploiesti: Coral Impex execută lucrări de dezinsecție, combatere țânțari, în spațiile publice din oraș, în perioada 20-31 mai a.c.
  • Trei pași simpli înainte de a închiria un autocar/microbuz

[email protected]

Copyright © 2025 arborele.ro.

Powered by PressBook Green WordPress theme

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy